vad skulle jag göra utan..

.. min fantastiska familj! det är så otroligt skönt att veta att även fast man sitter själv på andra sidan av landet så vet jag att jag inte är ensam ändå. för jag har mina underbara människor i mitt liv. min fantastiska moster som kan hantera allt, tror att hon skulle kunna vara guds side kick. och då har vi hennes side kick som även är min gudfar. och mina föräldrar som är bäst på att vara mina föräldrar! min underbara syster som åxå alltid finns där! på så sätt vet jag att jag aldrig står ensam vart jag än i världen vänder mig. tusen tack för att ni alltid finns där för mig min älskade familj! <3

Kommentarer
Postat av: julia

vi älskar ju dig !!!!!!!!

2010-10-26 @ 08:54:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Guds side kick, haha!

Precis, we love you!

2010-10-26 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0