som ett barn på julafton!

Äntligen så var stunden här, min converse hade äntligen kommit! vilken lycka! kan ju egentligen börja me att berätta att min underbara moster skulle beställa från internet lr hur de nu va, och då kunde man få köpa dom billigare. och de erbjudandet kunde jag ju självklart inte motstå! så beställde vi dom innan jag flytta hit. och nu så hade dom hittat vägen hit till Götet. hurra! men de va lite Läskigt för dom hade skickats till my way som ligger här nere på turktorget där alla killar står i klungor och halv skriker åt varandra (egentligen tror jag att dom bara pratar, men på deras språk låter de alltid som att dom skriker ifs). men när jag väl tog mig modet att gå in dit så gick de faktiskt rätt bra:P så direkt när jag kom inför dörren så slet jag upp paketet som ett ivrigt barn på julafton, och sen på me skorna på direkten. de e först nu jag har tagit av mig skorna då jag ska gå o lä

Kommentarer
Postat av: julia

Wohoo!! NajsNajs Baby!!!

2010-10-20 @ 08:28:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster

tjoho vad dom är fina! jag hör av mig i kväll! kram

2010-10-20 @ 11:48:05
Postat av: julia

okej. nu ångrar jag mig att jag inte beställde några .... typiskt mig. tyyyyypiskt miiiiig!!

2010-10-20 @ 13:54:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilia

Så snygga, du!! :)

2010-10-22 @ 06:11:42
URL: http://mimmilia,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0