one in the team!

har jag lyckats igen!? har jag lyckats att få super goa arbetskamrater igen? för just nu så känns de verkligen som de! nu ska jag ta de hela från början hur dagarna hittills sett ut:) vi är 3st nya här som ska tillhöra Gbg unionen, och nu denna vecka har vi två goa killar från halmstad som är hos oss nu under utbildnings veckan som vi har. vi göteborgare är 2 tjejer o en kille. vi alla är i samma ålder. så de e åxå kul. så under dagen så lär vi oss säljteknik o att försöka lära upp oss så mycket om företaget, och våra tjänster. de e mycke nytt o mycke mycke mycke att lära! så därför efter lunchen så leker vi lekar i typ 45min :) så då förändras hela arbetsplatsen till en lekstuga/hönshus! så jag känner att jag inte har några som helst problem att smälta in:) sen efter de så återgår då alla helt ivriga till sina vanliga arbetsuppgifter. och så ser typ en dag ut för en vardag:) så jag ser verkligen fram mot att jobba på 118700 nu fram över! m

Kommentarer
Postat av: julia, systeryster

KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK! KÄRLEK!

2010-10-14 @ 08:39:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0