om du har ett äpple vill du dela de me mig

jag måste bara få dela me mig av min fantastiska lilla smak upplevelse:) jag var på netto och köpte lite mat. och dom hade bra pris på granny smith. så då passade jag ju självklart på. och dom har fram till nu legat i kylen. men ikväll slog jag till på ett av dem. och jag åt de gröna blanka äpplet med kniv (så där som pirater gör) och jag tror närmare bestämt att de va de godaste äpplet jag någonsin har ätit! så jag var bara tvungen att dela min smakupplevelse :) hoppas att alla har haft en go helg. så nu laddar vi inför en ny vecka med nya äventyr! massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: E

Äpplen är gött det! :) Hoppas du har det bra, där borta! Massor av kramar, från kusse! ;D

2010-10-17 @ 22:50:47
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill dela med min skruttis!!!!!!

2010-10-18 @ 16:17:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0