ny start, ny blogg

här är då min Gbg blogg. den kommer inte att ha någon cool design lr nått sådant, för de e inte poängen med denna blogg. denna blogg kommer enbart att handla om me, my self and I. så då tycker jag att de e totalt oviktigt hur bloggen ser ut:) idag är de fredag. ska hoppa in o hjälpa till lite på lindex på måndag. men på tisdag så börjar mitt riktiga jobb, min nya utmaning. säljare på 118700. jag har en känsla att de kommer att gå bra. hoppas bara att jag har tillräckligt me skinn på näsan för att palla jobbet.. idag så blir de nog en Chill dag som vanligt. in till stan o fixa lite småsaker o ladda inför kvällen ;) massor med kärlek från Göteborgs Hanna!

Kommentarer
Postat av: julia, systeryster

Åhhhhhhhh är så glad att du börjat blogga på nytt! Här kommer jag slaviskt följa ditt liv, ditt balla liv i storstan! älskar dig gullunge!

Ha en toppen helg nu!!!

2010-10-08 @ 10:17:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma och Pappa

Vi önskar att det kommer att gå bra för dig i denstora staden gbg, Givetvis är vi lite oroliga, det går inte att komma ifrån. Vi träffade ett par grannar, dom som du fick jordgubbar av när du var liten på stranden, nä dom frågade vad våra flickor gör nu, vi sa att den "lilla" har flyttat til gbg,

då sa hon- "Naj, den lille tösen är hon redan så stor" Jo tyvär tänkte jag, Kramar ifrån öa:sömm.

2010-10-10 @ 14:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0