movie weekend

äntligen helg! jag kan få första gången i mitt liv verkligen känna av att få längta till helgen. för nu har jag förvandlas till en äkta svenne. jobbar måndag till fredag 8-17. så nu när helgen kommer så kommer den att betyda så mycke mer mot va den har gjort tidigare. alla på jobbet pratade om vilka middagar och fester dom skulle på. själv så gick jag raka vägen efter jobbet till hemmakväll. hyrde 5 gamla godingar för bara 50spänn! alla på facebook skriver om hur party dom är. mina grannar lika så, från varsin sida av lägenheten så hörs dunka dunka musik. och för en gång skull så har jag njutit av att bara sitta hemma i min ensamhet. fast jag har ändå hunnit me lite välgörenhet ikväll åxå. ringde in o röstade på tobbe o marko i dansfeber :) så denna helg har varit lugn. o jag ser fram mot att gå till jobbet på måndagmorgon:) nu ska jag återvända till pretty woman. ha en go helg nu alla goa gubbar! massor med kramar från göteborgs hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0