välkommen hem

såg maria wern's nya serie. Va ju med som statist där och firade midsommar. de roliga var att man inte ens syntes hahah. Men de var riktigt mysigt att få se det otroligt vackra somriga visby som ligger en så nära till hjärtat. även fast jag är så tokkär i göteborg så är ju visby som en första kärlek, något obeskrivligt som gör att man alltid kommer att ha känslor för vart man än i världen vänder sig.

sitter nu coh lyssnar på (tro de eller ej) EMD's julskiva som dom gjorde förra året. tycker faktist att den e rätt mysig. och jag gillar framför allt låten "välkommen hem". för i år är det jag som reser över landet för att få komma hem till min familj för att fira och ha julmys.

kan inte fatta att de är jul om en månad, allt har gått med en sån hiskelig fart att jag knappt har hunnit med att bara njuta av stunden som man kan kalla för här&nu. Men för att printa in det i huvet att det är 1 adventen redan imorgon, så därför så laddar jag upp med julmusik på jobbet. snön har ju ifs kommit och hela göteborg skiner i ett super julmys med alla utsmyckningar av små lampor och granar och allt möjligt för att få götegorg stad i stämning.

idag är det ett jätte fint väder ute, ett sånt där klart och ljust vinterväder. så hade tänkt mig att ge mig ut på en liten promenad.

nästa vecka så är det dags för den årliga Swemedia jul/gala/middag/festen som håller till i malmö. kommer att bli helt sjukt med tanke på att det har pratats sååå mycke om den. dom som är värdarna har till och med gjort teasers på julfesten sen jag började (oktober) och jag har äntligen hittat klänningen till festen nu. har köpt 2, så ska bara försöka att välja en nu. den ena är en svart långklänning, ganska så enkel med väldigt snygg. jag har ju varit inne på en svart långklänning från början, men så hittade jag en jättefin klänning på bikbok åxå i typ nude färg. så nu vart det svårt..
tror nog att de blir den långa klänningen ändå :P

nej, dags att hoppa i duschen och dra sig in till stan och fixa lite saker!

Massor med kramar från Göteborgs Hanna.

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0