sista natten har äntligen kommit!

äntligen så har sista natten kommit. sista natten på hissingen! sen så ska jag få flytta in mitt inne i stan. kommer att bli helt underbart skönt att äntligen få ett normalt liv. typ kunna gå och handla eller gå ut och gå en promenad efter jobbet om jag känner för de. men jag kan inte få komma in i min nya lägenhet förän nästa vecka. så jag får flytta in hos min kompis kusin som är så smäll och låter mig få sova på hennes soffa. super snällt! har stor städat hela kvällen. så nu Chilla jag framför tvn innan jag ska gå o lägga mig. Btw så va helgen så himla bra! ellen och hennes kompis bella va här på besök. vi lagade god middag och efterrätt. och efter de vart de en stäng på krogen såklart ;) nu Ska jag sova. har vart en intensiv dag. morgon dagen kommer nog att bli de me. massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

är sååååååååååååååååå glad för din skull! LANDALA HERE YOU COME!!!! Glöm inte att skicka nya adressen. Så din tantsyrra kan skicka ... ja va fasiken, tantiga tankar ;) hihihi.

love you.

//Sis

2010-11-16 @ 13:34:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0