NOTE!

lilla fröken ekengren måste lära sig att göra matlådor! jag är verkligen Skit kass på att göra de.. borde egentligen ligga och sova nu för att orka med morgondagens schema. men som jag skrev förut så drack jag en på tok stor mängd med kaffe som gör att jag inte ens är i närheten till trött än (SKYLL MIG SJÄLV SKYLL MIG SJÄLV) så därför underhåller jag mig nu med att laga lunch låda. Dagens note : jag ska inte dricka så här mycke kaffe på en och samma dag. och jag måste lära mig att laga lunchlåda!! Natti Natti. massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: emme

haha yeah ;) ja klart vi skaaaa massaa :D

2010-11-10 @ 15:45:01
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0