Mitt smeknamn på jobbet idag var "Dj-JulHanna"

Måndag Måndag Måndag.. brukar ju alltid vara en pina. MEN idag så hände något fantastiskt, jag va på G idag.

Jag har börjat med en ny liten mysig tradition, ta med frukosten till jobbet. Idag var det macka, yogurt och madarin. Och med en liten kaffe ovån på det såklart.
Sen så var jag i full gång och satte in veckans första order, och man blir ju ännu mer pepp av att sätta ordrar så efter det vart jag crazy kan man nog mildt uttrycka det.
Jag kom då på det fina att istället lyssna på rix fm med alla dom 5 låtarna som enbart snurrar runt så satte jag igång "Jul Leken". Den var mycket simpel, man fick önska en jullåt så spelade jag upp den för dom =) haha.
Satt man en order så fick man välja en låt, satt man inte en order så fick man välja en låt, tog den tidigare låten slut så fick man åxå välja en nya låt, va den låten vi satt på så fick man välja en ny låt. En mycket simpel lek med andra ord! Fast medan dom andra var så inne på att jobba så fick jag till mesta dels välja låtarna själv. Då undra Fia (min typ chef, ansvarig för min grupp) om jag hade gett upp och var nöjd för dagen med min order. självklart var jag inte det. så jag satt på en ny låt, gick till min telefon, ringde till telefonsamtal och satt ännu en order. klockrent. Sen var Fia tyst då jag ville fortsätta att leka min lek ;)

Jag hade fått sån posetiv energi idag så när jag kom hem så slängde jag i mig lite mat och drog på mig löparkläderna och drog mig ut på den första springrundan här i götet, och det var helt underbart! sprang typ göteborg runt. Även fast det var typ nollgradigt så lyckades jag att hålla tempot bra uppe för att inte frysa. men den biten vart ju värre nu när man kom hem. så de vart att hoppa in i duschen. Sen att krypa upp i soffan med täcket och mumsa på Cupcaken som johanna hade tagit med hem till mig från kalaset hon var på i helgen. Tror nog att de va den godaste cupcaken jag någonsin har ätit, och jag är ju ingen cupcake person.

Så jag känner mig laddad inför den här veckan nu!

Massor med kramar från Göteborgs Hanna.


Kommentarer
Postat av: jools

gööööööööööötttttttttttttttttttttt med bra energi älskade töjs!!!

2010-11-22 @ 21:44:17
Postat av: Maria

Känns tryggt att du inte glömmer kaffit vid frukosten !!!!!!! Hoppas du har det bra i götet !

2010-11-24 @ 22:46:46
URL: http://bibliotheque-m.blogspot.com
Postat av: julia

hur fan hitta tant hit?



läskigt att tanten ser en vart man än är. Som bigBrother. Fast ändå inte...

2010-11-25 @ 08:47:25
Postat av: gbghanna

hahhaha aa verkligen!

klart att de är, jag har även lärt dom andra på jobbet vad klocko tei är ;)

2010-11-27 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0