Lördagskväll i lunden

sitter nu hemma hos johanna, i hennes lägnhet medan hon är på kalas någon annanstans ikväll. hon skulle komma hem imorgon eftermiddag sa hon.

kanske att man ska börja med att säga att jag har flyttat in här på hennes soffa nu i väntan på att få flytta in i mina nya lägnhet i landala.

igår kväll var jag på bio med linnea o alex o såg the socialnetwork. tyckte att de va en mycket intressant film, de va ju kul att se idén bakom den facebook.
de roliga var att jag kom till filmstaden innan dom så jag trampade runt där bland 100 sndra som åxå skulle spendera sin fredag kväll genom att gå på bio. hur som helst så va jag ju tvungen att göra nått mer än att bara stå o glo på allt folk. så va gör man . JO man tar upp telefonen, och går in på facebook o ser vad som händer typ ppadterade min status. men när jag kommer på mig själv att jag står på väg in på bion som handlar om facebook som skämdes jag ifall någon skulle se att jag va inne på face och  över med handen så att ingen skulle se va jag gjorde på mobilen, hahahah.
de bästa va ju direkt när filmen va slut så satt man ju på telefonen igen och går in och kolla facebook samtidigt som eftertexterna fortfarnde rullar på duken, för att se om de har hänt något nytt på facebook under dom 2timmarna som jag satt o såg på filmen om facebook.
kom på mig själv och de kändes nästan obehagligt att man inte styrde över sig själv att man gick in på facebook, utan bara gjorde de liksom. skuuuuumt..

men ikväll är de ju som sagt lördagskväll. jag sitter hemma hos johanna. har fått låna datorna av henne, snäll som hon är!

får se när när jag går o lägger mig.. men de enda jag vill nu är at få flytta in i min lägenhet!!

massor med kramar från götebors hanna.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, du är för härlig!

2010-11-21 @ 10:37:57
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0