lördag

idag är de äntligen lördag. man har längtat efter en sovmorgon, typ så där att man vaknar typ 11-12 nånstans och går från sängen till soffan och tar me sig täcket dig. MEN idag så vaknar jag 9. why man why!? själv har jag en gissning som verkar vara rätt så trolig. somnar man på soffan efter maten typ vid 8tiden och ligger och små slumrar av och till fram till typ tolv. där av får jag skylla mig själv att jag inte fick den sovmorgonen jag ville ha.. idag så har jag tänkt att ge mig och Götet lite ensamtid. jag Ska ut och gå. tänkte att jag skulle dra några varv runt i mitt nya kvarter som jag ska flytta till:) så att jag hittar runt där. sen ska jag unna mig en god kopp kaffe någonstans:) gå på stan och fönstershoppa lite:) ikväll så bjöd Fanny med mig att gå ut och dansa me sitt gäng, vilket jag bara inte kunde tacka nej till ;) så på detta vis ska jag typ spendera min lediga lördag. massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: j.

låter som en perfekt dag tyckwer jag!

2010-11-06 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0