huvudvärk all day long

fy Fan va jag lider me folk som ofta har huvudvärk. jag har ju de väldigt sällan, och om jag har de så är de inte länge. men idag så har jag haft ont i huvudet hela dagen. liksom ont hela vägen in bakom ögonen. har inte kunnat äta ordentligt pga de heller. men när jag kom hem från jobbet så slängde jag in en bakpotatis i ugnen medan jag slängde mig på soffan i hopp om att de skulle gå över. men de blir de aldrig :( och töntig som jag är så vill jag inte ta värktablett förän jag har så ont att jag inte kan stå eller tänka på något annat än smärta. tyvärr så tror jag att jag måste ta en snart om jag Ska kunna sova. nog gnällat nu! hoppas att alla har haft en bra start på veckan. massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0