Första advent

I år så firar jag för första gången advent ensam och utan min familj. känns lite konstigt faktist, ingen julstämning liksom. Men idag så kommer jag att ha fullt upp för att igår fick jag nycklarna till min nya lägenhet!
så idag så blir det att fara fram och tillbaka för att hämta och lämna, hämta och lämna, hämta och lämna..
så men lite hopp så kommer allt att vara klart till kvällen. så att man kan sätta sig ner och bara njuta av att ha mitt eget igen med en varm kopp glögg och kanske en lussebulle om de finns någon sån kvar :) i affären .

men snart ska jag få träffa alla igen. jag är ju ingen som är så där jätte julig av mig, men jag längtar verkligen efter att få komma hem och träffa familjen och ha riktig mys bara.
För nu börjar jag att känna mig rätt ensam. har ju inga vänner alls här som jag kan hitta på saker med. bara för att jag inte går ut och festar på helgerna så hade de iaf vart kul att bara haft någon att hänga med, se en film med, gå o ta en fika med..bara nånting.

Men jag känner ju samtidigt att jag verkligen inte vill åka hem för att förutom ensamheten så trivs jag så otroligt bra här i götet! hoppas att alla har en trevlig och mysig första advent!
massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att du kommer hem snart! Saknar dig! Kram

2010-12-11 @ 12:37:08
Postat av: Anonym

Postat av moster, men det kom visst inte med.

2010-12-11 @ 12:38:26
Postat av: julia

moster jacob är du i farten???

2010-12-14 @ 11:57:49
Postat av: Moster Jakob

Hahahahaa! Jepp!

2010-12-14 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0