av eller på

antingen när jag kommer hem från jobbet så deckar jag på soffan med en gång. eller så som idag då jag har druckit ca 2 liter kaffe på jobbet. så nu sitter jag här och funderar jag på om jag kanske ska ta och städa och fixa lite nu när jag iaf har lite energi:) om jag nu inte fastnar framför tvn, haha. men jag kan ju iaf berätta att de var en rätt så bra dag på jobbet idag. vi hade kul som vanligt och vi alla sålde. så chefen blev glad och stolt så han fixade lyx fika till oss alla. napoleon bakelse:) så efter socker/kaffe kicken så tog jag mig till ica focus för lite härlig matglädje:) hehe blev ett lite tråkigt och ointressant inlägg, men så var bara min dag. Massor me kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0