Vart ska jag börja!?!

Är nu äntligen hemma på min vackra öj. hemresan gick alldeles alldeles utmärkt, allt gick som på räls (inte sj's räls då förstås) och jag va hemma redan mot middagstid, så de va så skönt. På flygplatsen så stod mamma o pappa o syster julia och min älsklings lillebror med tomteluva och välkomnade mig med varma och goa kramar.
Dagen efter vart redan julafton och det var dags för den årliga julfrukosten med gröt och hela köret med familjen sjöberg, lika mysigt varje år. och i år så var farmor sjöberg med oss och matildas kille johan med.
sen var de hem och fira med familjen och se på kalle anka och äta mat och öppna klapparna. jag fick nog den bästa julklappen på många år! jag fick en egen lap-top!!!! en skit snygg!! så lycklig över den. TUSEN TACK MAMMA OCH PAPPA!!

dagen efter var det dags för fira med moster med familj. Super mysigt det med!
Där efter bar det åt till felicia för fest och sedan utgång.

Har varit inne på stan en sväng för lite mellan-dags-rea. det blev en hela del. tra la la la alaaa..

tycker bara nu att de e så himla mysigt att få vara hemma i huset igen, bara ta det lugn och ha familje mys.

åker hem på torsdagkväll, för att på fredag morgon ta mig vidare till oslo för att fira nyår med vännerna där!

massor med juliga kramar från göteborgs (gotland) hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0