sång om fred och frid vid juletid

var hos emma bogrej i varberg i helgen. och de va så kul att få träffa henne igen. sist vi sågs var i somras, så de va så tiden med andra ord :) och när jag skulle åka hem så trasslade jag ihop tiden lite och fick bråttom till Tåget och slängde ihop alla mina saker och fick inte me mobilladdaren och kommer på de då vi va framme vid tågstationen att jag hade glömt den. och mitt batteri är ju de sämsta någonsin som funnits. så i morse när den dog så fick jag lite panik på att jag inte kunde nås på något vis plus att jag inte hade någon väckarklocka nu heller.. men som tur var så sålde dom en extra laddare på elgiganten så nu har jag äntligen en mobil igen :D snart så är de äntligen torsdag! då ska jag äntligen få komma hem o ha en massa julmys med min familj! längtar längtar längtar! massa kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

och vi längtar efter dig älskade älskade lillasyster!!!

2010-12-22 @ 08:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0