last day..

Nu återvänder jag till götet. tillbaka till jobb och verkligheten. men verkligheten är ju inte riktigt i göteborg heller.. känns konstigt att ha två hem. Så jag känner lite som så som de sjunger i kristina från duvemola, "Hemma, var ligger de nånstans? hos mor och far?"
Men jag känner att det faktist är bra för mig att komma ifrån den varma trygga famnen jag har här hemma. jag lär mig otroligt mycke. Men de har ju vart sååå mysigt att bara få vara hemma. mamma hade tagit ledigt för att få vara med mig extra mycke. så vi har gått på stan, fikat, vart ute och åkt skidor och bara tagit de lugnt :)

Har hunnit med att få träffa moster med familj mycke mer än va jag hade räknat med, vilket jag åxå tyckte va super mysigt!

saknar alla redan, och då har knappt båten hunnit lagt ur hamnen.. hahahah!

Nu så sitter jag ju som sagt på båten mot oskarshamn där vi kommer i land 20.00.
20.20 så hoppar jag på gutelinjen (en buss) som tar mig raka vägen till nils eriksson terminalen i göteborg. Om allt går som de ska så kommer jag att vara där 01,45. Så jag kommer ju va hemma hos mig efter 2tiden.
Dagen efter vid 10,00 så går en annan buss viadre till oslo för nyårsfirande!
Då hakar min gamle gode vän emma bogren med :)
så de blir alla mina goa och fina vänner i oslo som jag ska få fira med. kommer att bli den bästa nyårsafton ever!

Så jag säger rredan nu ifall jag inte kommer att hinna blogga imorgon innan jag ger mig av på nästa resan (vilket jag inte lär hinna göra heller om jag känner mig själv rätt ;) )


GOTT NYTT ÅR ALLA SNYGGINGAR ÖNSKAR GÖTEBORGS HANNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0