innan mörkret faller vill jag lämna några varma rader

jag sa ju förut att jag hade köpt ett ljus i dagen till ära. så nu stänger jag av dystra hanna och blickar framåt. har lucia mys med mitt röda fina ljus och en kopp med varm glögg och en filt och Oc sesång 1 med jul (chrismukkah) avsnittet och nyår. jag har märkt de med mig som faktisk är en positiv sak. och de är att jag kan vara arg/ledsen/besviken/allmänt deppig så är jag de en stund tills jag blir trött på mig själv och rycker upp mig och försöker att lyfta fram dom bra sakerna som gör mig glad och på bättre humör :) så nu ser jag de från den ljusa sidan och gör om den tråkiga ensamma kvällen till hanna mys! massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig finaste lillasyster! snart ses vi igen!!

2010-12-14 @ 08:55:24
Postat av: Anonym

Jag vill krama dig!

2010-12-14 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0