happy face!

dagen började helt fantastiskt då jag kom lite innan till jobbet och upptäcker att jag har fått ett godkännande på min mailorder på 6 bananer! så jag vart väldigt glad! och glädjen höll i sig för resten av dagen :) så även när jag kom hem hade jag ork för att laga mig en god och mysig middag, och matlåda till iMorrn. de bästa är att de inte slutar där, jag orkade även med min hög med disk som har väntat på mig ett tag nu. nu är de dags för maria wern och mysa av bilderna från vackra somriga gotland :) massor med kramar från göteborgs hanna.

Kommentarer
Postat av: julia

Bra tjejer förtjänar bra dagar ;)

2010-12-16 @ 08:33:29
Postat av: Nicolaythale

God bless you

2011-03-28 @ 12:37:59
URL: http://nicolaythale.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0